Jaunā SEAT Arona

08.12.2017

JAUNĀ SEAT ARONA, LABĀKĀ IZVĒLE SAVĀ KATEGORIJĀ!

JAUNĀ SEAT ARONA, LABĀKĀ IZVĒLE SAVĀ KATEGORIJĀ!

"Autovisa Group" uzskata, ka jaunā SEAT Arona saglabā augstāko vērtību konkurentu vidū sešos nozīmīgākajos Eiropas tirgos. Aizraujošs un klasisks dizains, lieliska dinamiskā uzvedība, ietilpīgs salons un bagāžas nodalījums ir īpašības, kas ļauj SEAT Arona izcelties tiešo konkurentu vidū saskaņā ar "Autovista Group" veikto analīzi. Pētījumā norādīts, ka SEAT Arona izceļas funkcionalitātes, uztvertās kvalitātes un cenas snieguma proporcijas ziņā, vienlaikus nodrošinot modernākās drošības un savienojamības tehnoloģijas.

"Nav noliedzams, ka SEAT modeļi izceļas ar to pievilcīgo dizainu, tehnoloģijām, drošību un izcili dinamisko sniegumu. Jaunā SEAT Arona, zīmola otrais modelis, ir ražots tieši Marotellā uz MQB A0 platformas un ir pirmais modelis kompaktu krosoveru segmentā. Turklāt Arona ir vairākas priekšrocības un augsta kvalitāte," - saka uzņēmumu "Autobrava" HISS pārdošanas nodaļas vadītājs Gatis Strautmanis.

Jaunākajā pētījumā, kas veltīts kompaktiem krosoveriem, "Autovista Group" uzsver faktu, ka jaunā SEAT Arona ir automašīna ar zemāko vērtības zudumu Spānijā, Vācijā, Francijā, Itālijā, Portugālē un Beļģijā, salīdzinot ar konkurentiem. Saskaņā ar pētījumu jaunā Arona ir viena no labākajiem pirkumiem segmentā. "Autovista Group" – vadošā cenu informācijas un specifikāciju sniedzēja Eiropas auto jomā - apkopotā informācija ir pilnīgi neatkarīga, uzticama un būtiska, kas nozīmē, ka uzņēmumi un privātpersonas var pieņemt labākus lēmumus, iegādājoties jaunus auto.

"Jaunais SEAT Arona lieliski iederēsies autoparkā un apmierinās klientu vajadzības, pateicoties tā ietilpībai un augstas klases aprīkojumam, apvienojumā ar pievilcīgu atlikušo vērtību. Nav šaubu, ka mūsu mazais SUV ļaus SEAT iegūt jaunus autoparka klientus," - saka uzņēmumu "Autobrava" HISS pārdošanas nodaļas vadītājs Gatis Strautmanis.

Pēdējo piecu gadu laika SEAT ir izstrādājis veiksmīgu stratēģiju, kā rezultātā autoparku pārdošanas rezultāti ir auguši par 90%. Šī iemesla dēļ SEAT ir ļoti svarīgi, lai Arona sasniegtu augstākos rezultātus. Ir skaidrs, ka SEAT turpinās nostiprināt savu pozīciju autoparku pārvaldības sektorā, pateicoties jaunā Arona lieliskajam izmēram, dinamiskajam sniegumam, kvalitātei, aprīkojumam, modernajām tehnoloģijām un kopējām uzturēšanas izmaksām.

Saskaņā ar "Autovista Group" šo panākumu pamatā ir vairāki aspekti. Arona atšķiras no konkurentiem, pateicoties dinamiskajai vadībai, labākai funkcionalitātei, izcilam paātrinājumam, uzvedībai uz ceļa, brauciena kvalitātei un zemam trokšņa un vibrācijas līmenim. Automašīnai ir arī ietilpīgāks bagāžas nodalījums (400 litri) un plašāks salons nekā konkurentiem, kas noteikti paaugstina uztverto kvalitāti un SEAT kvalitāti dizaina un cenu/snieguma attiecības ziņā. Pie tam noteikti nedrīkst aizmirst pieminēt klasisko un aizraujošo dizainu ar SEAT raksturīgo stilu un X formas priekšējo resti.

Sekojot Leon un Ibiza, SEAT Arona ir spāņu zīmola trešais jaunais piedāvājums tirgū 2017. gada laikā un tas ir vēl viens solis lielākajā produktu izlaidumā SEAT vēsturē, kur noteikti izceļas Ateca un 2018. gada sākumā pieejamais piecu līdz septiņu sēdvietu SUV. Spānijas zīmols iepazīstinās ar digitālo kabīni 2018. gada sākumā – sākumā tā būs pieejama Leona un Ateca, bet vēlāk arī Ibiza un Arona.

Pateicoties MQB (Modular Quer Baukasten) A0 platformas sniegtajām iespējām, Arona iezīmē robežšķirtni šajā segmentā salona ietilpības, drošības, dinamiskās uzvedības un tehnoloģiju ziņā. Arona izceļas pūlī, pateicoties auto kompaktā krosovera izmēriem, augstumam un platumam, pielāgošanas iespējām un jaunākajām drošības un savienojamības tehnoloģijām.

SEAT pārdošanas rezultāti turpina augt. Laikā no 2017. gada janvāra līdz augustam SEAT piegādāja 315 000 transportlīdzekļu visā pasaulē, kas ir 13,7% pieaugums salīdzinājumā ar to pašu periodu 2016. gadā. Tas ir labākais rezultāts pēdējo sešpadsmit gadu laikā. Turklāt SEAT pamatdarbības peļņas rādītājs sasniedza 130 miljonus EUR pirmajā pusgadā, kas ir 41% pieaugums, salīdzinot ar 2016. gadu.