Savu 75 gadu jubileju „Jeep” sagaida ar rekordlieliem apvidus auto pārdošanas apjomiem!

18.02.2016

Šogad aprit 75 gadi, kopš ASV armijai tika piegādāti pirmie visurgājēji ar nosaukumu „Jeep”. Jubilejas gadu „Jeep” marka iesāk ar vēsturiski rekordlieliem automobiļu pārdošanas apjomiem — pērn visā pasaulē pārdoti vairāk nekā 1,2 milj. „Jeep” modeļu.

Jeep” vienmēr ir saistījies ar autentiska apvidus auto vārdu, jau kopš savas parādīšanās 1941. gadā tas izcēlās ar teicamām bezceļu caurgājības īpašībām un iezīmēja neierobežotas vadītāja iespējas. Šodien „Jeep” saglabā līderpozīcijas pilnpiedziņas automobiļu vidū un vienlaikus piedāvā jaudīgas braukšanas, augstas ražošanas kvalitātes un ērtuma standartu uz ceļa”, — saka „Jeep” pārstāvja Latvijā, sabiedrības „Autobrava” direktors Andris Sivickis.

Nedaudz vēlāk tirgū ienākušie, civilajām vajadzībām pielāgotie „Jeep” apvidus auto ātri kļuva zināmi kā universāli automobiļi, kas spēj tikt galā ar dažādiem šķēršļiem uz ceļa un bezceļos. Par to, ka „Jeep” ir spējis izpelnīties patērētāju uzticību visā pasaulē, liecina arī šīs markas modeļu pārdošanas apjomu statistika. 

2015. gadā, salīdzinot ar 2014. gadu, šīs markas pārdošanas apjomi pieauguši par 22 % — no 1 017 019 līdz 1 237 583. Tas bija ceturtais gads pēc kārtas, kad tika fiksēta pieaugoša „Jeep” popularitāte visā pasaulē. Tobrīd Latvijā „Autobrava” „Jeep” modeļu pārdošanas apjomi salīdzināmajā ar iepriekšējo periodu pieauguši par 29%. Pateicoties augošajam „Jeep” pieprasījumam, pērn tika uzsākta šo modeļu ražošana Brazīlijā, kā arī atjaunota ražošana Ķīnas tirgū, no kura „Jeep” bija aizgājis pirms desmit gadiem.

„2015. gads ir kļuvis par otro rekordlielo „Jeep” pārdošanas apjomu gadu visā pasaulē — pārdoto automobiļu robeža tika sasniegta un ievērojami pārsniedza miljonu. Šie rekordrezultāti ir kā laba prelūdija 2016. jubilejas gadam”, — apgalvo A. Sivickis.

Par godu „Jeep” markas 75 gadu jubilejai ASV tirgū ienāks īpaši šim notikumam paredzēti visas „Jeep” gammas modeļi. No parastajiem modeļiem tie atšķirsies ar trīs zaļas krāsas toņu („Sarge Green”, „Recon Green” un „Jungle Green”) virsbūvi, bronzas krāsas disku un citu virsbūves elementu apdari „Low Gloss Bronze”, „Ombre Mesh” auduma sēdekļiem ar izšūtu jubilejas logotipu, kā arī īpašiem 75. jubilejas logotipiem ārpusē.

2015. gadā izteikti pieaudzis „Jeep” automobiļu pieprasījums Eiropas, Tuvo Austrumu, Āfrikas reģionā un Dienvidamerikā — attiecīgi par 56 un 135 %. Par rekordlielu pārdošanas apjomu mēnesi ir kļuvis decembris, kad pasaulē kopā tika pārdoti 127 879 „Jeep” modeļi, ASV tirgū vien 89 654 modeļi.

„Esam novērojuši, ka „Jeep” kļūst arvien pazīstamāks mūsu valstī. To, bez šaubām, ietekmējusi arī atjaunotā modeļu gamma, ko papildinājuši kompaktās klases apvidus auto „Jeep Cherokee” un „Jeep Renegade”. Jāsaka, ka pieprasītākais modelis Latvijā joprojām ir ražotāja flagmanis „Grand Cherokee”, — apgalvo A. Sivickis.

Pēc A. Sivicka vārdiem, pircēji Latvijā izvēlas šo modeli, jo tas ir ekskluzīvs, kvalitatīvs un ar lielisku komplektāciju. Absolūtais vairākums no mūsu valstī pārdodamajiem „Grand Chereokee” modeļiem ir ekskluzīvākās — „Summit” — komplektācijas.

SIA “Autobrava” ir “Fiat”, “Alfa Romeo”, “Jeep”, “Hyundai”, “Isuzu”, “Suzuki”, “SsangYong” un “Seat” pilnvarotais pārstāvis Latvijā. Uzņēmums nodarbojas ar jaunu “Fiat”, “Fiat Professional”, “Alfa Romeo”, „Jeep”, “Hyundai”, “Isuzu”, “Suzuki”, “SsangYong” un “Seat”  automobiļu tirdzniecību, veic šo, kā arī “Chrysler” un “Dodge” automobiļu remontu, rezerves daļu un aksesuāru tirdzniecību. „Autobrava” pieder starptautiskajai uzņēmumu grupai „Modus group”.