EIROPAS CEĻIEM OPTIMIZĒTS DZINĒJS

2,2 litru dīzeļa dzinējs ir īpaši pielāgots ar mērķi nodrošināt Eiropas braukšanas apstākļiem piemērotu jaudas un efektivitātes līmeni.

 

2,2 l CRDi dīzeļa dzinējs ar VGT​

2,2 l CRDi dīzeļa dzinējs ar VGT attīsta 200 ZS pie 3800 apgr./min un 440 Nm griezes momentu pie 1750~2750 apgr./min.

Maksimālā jauda: 200 ZS
Maksimālais griezes moments: 440 Nm

GAITAS ĪPAŠĪBAS UN VADĀMĪBA

Pilnveidotā pagriezienu vilces kontrole (ATCC)​

Pievadot griezes momentu riteņiem, kam ir vislabākā saķere (vilcējspēka virziena maiņa), ATCC uzlabo braukšanas īpašības pagriezienos un paaugstina drošību. Ja nepieciešams, tā arī aktīvi bremzē līkuma iekšpusē esošo riteni. Kopā ar elektronisko stabilitātes kontroli (ESC) tā nodrošina precizitāti un stabilitāti pagriezienos.

Priekšējā un aizmugurējā balstiekārta

Makfersona statņu priekšējā balstiekārta sniedz labāku stabilitāti un gaitas īpašības paātrinājuma un bremzēšanas laikā. Aizmugures daudzsviru balstiekārta nodrošina komfortablas gaitas īpašības un aizņem mazāk vietas nekā citas sistēmas, piešķirot vairāk brīvas vietas pasažieru ērtībai.​

 

6 pakāpju automātiskā transmisija​

Sešu pakāpju automātiskā transmisija ar vienmērīgu un nemanāmu pārnesumu pārslēgšanu ir ļoti ērti lietojama, un normālos lietošanas apstākļos tai nav nepieciešama eļļas maiņa.