GATAVS NEGAIDĪTĀJAM

Jaunajā Santa Fe ir pieejamas visjaunākās tehnoloģijas, kas visas kopā palīdz maksimāli efektīvi aizsargāt pasažierus, gājējus un pārējos satiksmes dalībniekus.

​​

 

Autonomā avārijas bremzēšana (AEB)​

Radara un kameras sensori brīdina vadītāju par sadursmes risku un vajadzības gadījumā iedarbina bremzes, lai novērstu sadursmi ar gājējiem vai citiem transportlīdzekļiem vai mazinātu tās sekas. AEB darbojas dažādās situācijās, un tās darbība ir atkarīga no dažādiem apkārtējiem faktoriem.​

 

 

Pilnveidotā inteliģentā kruīza kontrole (ASCC)

ASCC ietur drošu attālumu līdz priekšā esošajam transportlīdzeklim satiksmē, kur bieži nepieciešams apstāties un uzsākt braukšanu. Tiklīdz pēc apstāšanās atkal tiek konstatēta kustība uz priekšu, dzinējs tiek automātiski iedarbināts.

 

Aklās zonas uzraudzības sistēma (BSD)​

Automobiļa sānu aizmugurē uzstādītie sensori konstatē tuvumā esošus transportlīdzekļus, kas atrodas aklajā zonā. Ieslēdzot šādā situācijā pagrieziena rādītāju, sānu spogulī izgaismojas brīdinājuma gaismas signāls un atskan skaņas signāls.

 

Novirzīšanās no joslas brīdinājuma sistēma (LDWS)​

Automobilī uzstādītas kameras kontrolē joslu apzīmējumus un sniedz vizuālus vai skaņas brīdinājumus, ja automobilis bez pagrieziena signāla ieslēgšanas pietuvojas pārāk tuvu joslas robežai.

 

Tālo gaismu palīgsistēma (HBA)​

Konstatējot priekšā uz ceļa citus transportlīdzekļus, priekšējie lukturi tiek automātiski pārslēgti no tālās gaismas uz tuvo, lai neapžilbinātu citus autovadītājus.

 

Elektroniskā stabilitātes kontrole (ESC) un automobiļa stabilitātes kontrole (VSM)

ESC regulē dzinēja griezes momentu un bremžu darbību, lai uzturētu kustības stabilitāti, bet VSM uzlabo virziena stabilitāti, it īpaši bremzēšanas laikā vai pagriezienos uz slapja vai slidena ceļa, kombinējot ESC un stūres pastiprinātāja ar motora piedziņu (MDPS) darbību.​

 

Bremžu vadība braukšanai lejup (DBC) un palīgsistēma braukšanas uzsākšanai slīpumā (HAC)​

Braukšanas uzsākšana pret kalnu un stāvas nogāzes ir jaunā Santa Fe gēnos. DBC automātiski iedarbina bremzes ar nepieciešamo spēku, lai nodrošinātu drošu un stabilu braukšanu lejupceļā, bet HAC uz laiku tur ieslēgtas bremzes, lai novērstu automobiļa ripošanu uz aizmuguri.

 

Vilces kontroles sistēma (TCS)

Sensori nepārtraukti uzrauga visu riteņu rotācijas ātrumu un, ja viens vai vairāki no tiem zaudē saķeri, griezes moments nekavējoties tiek sadalīts starp pārējiem riteņiem, lai atgūtu saķeri un kontroli pat uz ceļa ar sliktu saķeri.​

 

Apkārtskata monitors​

Manevrēšanu šaurās vietās atvieglo pārdomāti izvietotas kameras, kas nodrošina 360° redzamību apkārt automobilim.

 

 

ISOFIX BĒRNU SĒDEKLĪŠA STIPRINĀJUMI​

Ir iespējams parocīgi un droši uzstādīt un noņemt saderīgus ISOFIX bērnu sēdeklīšus.

 

7 DROŠĪBAS SPILVENU SISTĒMA​

Septiņu drošības spilvenu sistēmā ietilpst drošības spilvens vadītāja ceļgalu aizsardzībai, dubultie priekšējie drošības spilveni, divi sānu trieciena drošības spilveni priekšā un divi gareniski aizkarveida drošības spilveni abās pusēs.

 

ĀRKĀRTAS BREMZĒŠANAS PASTIPRINĀTĀJS (BAS)​

Sistēma nekavējoties atpazīst avārijas bremzēšanas situācijas un nodrošina īpaši spēcīgu mehānisko bremžu spiedienu, kad tiek nospiests bremžu pedāli.