JAUDA, KURAS NEKAD NETRŪKST

Euro 6 izmešu normām atbilstošie dzinēji nodrošina jaunajam i40 universālim pietiekamu jaudas un griezes momenta rezervi, neatkarīgi no automobiļa noslodzes un tā, kur ved jūsu ceļš. Jūsu izvēlei tiek piedāvāts viens benzīna un divi dīzeļa dzinēji. 

Dīzeļa dzinēji
1.7 CRDi
Maks. jauda: 85 kW (116 ZS) / 4000 apgr./min
Maks. griezes moments: 280 Nm / 1250–2500 apgr./min
6 pakāpju manuālā transmisija

1.7 CRDi
Maks. jauda: 104 kW (141 ZS) / 4000 apgr./min
Maks. griezes moments: 340 Nm / 1750–2500 apgr./min
7 pakāpju DCT transmisija

Benzīna dzinējs
1.6 GDi    
Maks. jauda: 99 kW (135 ZS) / 6300 apgr./min
Maks. griezes moments: 164,3 Nm / 4850 apgr./min
6 pakāpju manuālā transmisija

7 pakāpju dubultā sajūga transmisija (DCT) 
Jaunā septiņu pakāpju DCT transmisija ļauj vadītājam izvēlēties pilnīgi automātisku darbību vai sekvenciālu pārnesumu pārslēgšanu manuāli. Manuālā pārnesumu pārslēgšana notiek ar pārnesumkārbas sviru vai lāpstiņām pie stūres, ja vadītājs vēlas aktīvāku braukšanu. CO2 izmešu līmenis ar 1.7 CRDi dzinēju ir tikai 123 g/km. 

Pilnveidotā pagriezienu vilces kontrole (ATCC) 
Sistēma izmanto elektroniskus sensorus, kas pagriezienos darbojas kā ierobežotas slīdes diferenciālis un nodrošina papildu vilcējspēku, labāku saķeri un līdz ar to labāku vadāmību. ATCC ir īpaši pielāgota, lai uzlabotu jau tā iespaidīgās i40 universāļa braukšanas īpašības. 

6 pakāpju manuālā transmisija
Īstiem braukšanas entuziastiem, kas dod priekšroku manuālai pārnesumu pārslēgšanai tiek piedāvāta 6 pakāpju manuālā transmisija. Tā ir ekonomiska, klusa, viegli lietojama un izturīga.

Pārnesumu pārslēgšanas lāpstiņas
Izbaudiet zibenīgu pārnesumu pārslēgšanu uz augšu un uz leju ar pārnesumu pārslēgšanas lāpstiņām pie stūres tāpat kā ekskluzīvos sporta automobiļos. 

Braukšanas režīmu izvēles sistēma
Braukšanas režīmu izvēles sistēma ļauj vadītājam optimizēt braukšanas režīmu, ņemot vērā informāciju, ko sniedz sensori, kas uzrauga ceļu un braukšanas apstākļus.