HIBRĪDA VEIKTSPĒJA

IONIQ Hybrid sirds ir īpaši izstrādāts spēka agregāts, pateicoties kam braukšana ar hibrīda sistēmu tagad ne tikai ir ekoloģiska, bet arī sagādā prieku.

IONIQ Hybrid dzinēji

Benzīna dzinējs, elektromotors, litija-jonu polimēru akumulators un dubultsajūga pārnesumkārba ir veidoti tā, lai darbotos visi kopā ar maksimālu efektivitāti.

  • Kopējā jauda 104 kW (141 ZS)
  • Kopējais griezes moments 256 Nm
  • Hibrīda akumulatora ietilpība 1,56 kWh

Benzīna dzinējs

IONIQ Hybrid 1,6 litru GDI benzīna dzinējs attīsta 77 kW (105 ZS) jaudu un piedāvā ekonomijas līmeni, kas ir viens no labākajiem segmentā.

Elektromotors

Augsts griezes moments un efektivitāte ir galvenās 32 kW (43,5 ZS) jaudīgā elektromotora iezīmes. Tas nodrošina iespaidīgu paātrinājumu, uzsākot braukšanu, un vairāk jaudas lielā ātrumā.

Dubultsajūga transmisija (DCT)

IONIQ piedāvā jaunu hibrīda braukšanas pieredzi ar vienmērīgas darbības dubultsajūga transmisiju,kas nodrošina ātru un atsaucīgu pārnesumu pārslēgšanu. Īpaši efektīvā sešpakāpju DCT ļauj pārslēgtpārnesumus ātri un efektīvi un maksimāli izbaudīt braukšanu.

Litija-jonu polimēra akumulators

1,56 kWh lieljaudas akumulatoram ir izcili uzlādes/izlādes parametri, kas noder, gan braucot ar elektromotoru, gan reģenerējot enerģiju.

1. Kustības uzsākšana/neliels ātrums  elektromotors (elektroautomobiļa režīms)
Uzlādētais augstsprieguma akumulators darbina elektromotoru.

2. Paātrinājums/braukšana pret kalnu benzīna dzinējs + elektromotors
Elektromotors un benzīna dzinējs darbojas kopā, lai uzlabotu paātrinājumu un samazinātu degvielas patēriņu.

3. Vidējs-liels/nemainīgs ātrums benzīna dzinējs + elektromotors
Braucot ar vienmērīgu ātrumu, piedziņu nodrošina vai nu benzīna dzinējs, vai elektromotors atkarībā no tā, kurš konkrētajā situācijā ir efektīvāks.

4. Palēnināšanās/braukšana lejupceļā reģeneratīvā bremzēšana
Elektromotora saražotā kinētiskā enerģija uzlādē akumulatoru.

Vidējais degvielas patēriņš ir 3,4 l/100 km, bet CO2 izmeši – 79 g/km.

Mierīgs prāts standarta aprīkojumā

Augstas veiktspējas litija-jonu polimēra akumulatoram ir 8 gadu vai 200 000 km nobraukuma garantija. IONIQ Hybrid ir spēkā arī Hyundai 5 gadu garantija bez nobraukuma ierobežojuma dzinējam, stūres sistēmai, balstiekārtai un bremžu sistēmai.

ECO UN SPORT BRAUKŠANAS REŽĪMI

ECO režīms uzlabo degvielas ekonomiju, bet SPORT režīms padara pārnesumu pārslēgšanu, paātrinājumu, stūres darbību un digitālo mērinstrumentu izskatu asāku, sniedzot aktīvāku braukšanas pieredzi.

SĀCIET AR ELEKTROMOTORU

Elektromotora maksimālais griezes moments ir pieejams uzreiz pēc kustības uzsākšanas. Tas ļauj sasniegt iespaidīgu paātrinājumu, it sevišķi nelielā ātrumā. IONIQ paātrinājums no 0 līdz 100 km/h aizņem 10,8 sekundes.

VIEGLUMS UN VEIKLĪBA

Pārdomāti izmantojot vieglu augstas izturības tēraudu un alumīniju, ir izveidota konstrukcija, kas kopā ar daudzsviru aizmugures balstiekārtu un zemu smaguma centru sniedz lielisku stabilitāti un patīkami veiklu vadāmību.