IONIQ Plug-in darbina īpaši veidota spēka piedziņa, kas ne tikai nodrošina hibrīdsistēmai raksturīgās ekoloģiskās priekšrocības, bet arī padara braukšanu patīkamāku.

 

Hybrid Mode

 

Electric Mode

Hibrīda režīms

1. Kustības uzsākšana/neliels ātrums elektromotors (elektroautomobiļa režīms)
Uzlādētais augstsprieguma akumulators darbina elektromotoru.

2. Paātrinājums/braukšana pret kalnu benzīna dzinējs + elektromotors
Elektromotors un benzīna dzinējs darbojas kopā, lai uzlabotu paātrinājumu un samazinātu degvielas patēriņu.

3. Vidējs-liels/nemainīgs ātrums benzīna dzinējs + elektromotors
Braucot ar vienmērīgu ātrumu, piedziņu nodrošina vai nu benzīna dzinējs, vai elektromotors atkarībā no tā, kurš konkrētajā situācijā ir efektīvāks.

4. Palēnināšanās/braukšana lejupceļā reģeneratīvā bremzēšana
Elektromotora saražotā kinētiskā enerģija uzlādē akumulatoru.

Elektriskais režīms

Reģeneratīvā bremzēšana
Samazinot ātrumu (t.i., bremzējot vai braucot lejup no kalna), elektromotors darbojas kā ģenerators un pārveido kinētisko enerģiju elektriskajā, ko savukārt var uzglabāt akumulatorā.

   

LABĀKAIS NO ABĀM PASAULĒM

Kad abas IONIQ Plug-in sirdis sitas vienā ritmā, apvienotā 1,6 litru dzinēja un elektromotora izvades jauda sasniedz 141 ZS. Nepieciešamības gadījumā katrs no motoriem var darboties atsevišķi. Elektriskā, hibrīda un degvielas režīma maiņa ir gandrīz nemanāma. Pateicoties 8,9 kW/h litija jonu polimēra akumulatoram, IONIQ Plug-in elektriskajā režīmā var nobraukt līdz pat 63 km.

 

6 pakāpju dubultā sajūga transmisija

Hyundai 6 pakāpju dubultā sajūga transmisija (DCT) reaģē ātri, nodrošinot sportisku un efektīvu braukšanu.