Veiktspēja

MAN IR SVARĪGA JAUDA

Dzimis trasē – jaunā i30 N spožo sniegumu nodrošina no jauna izstrādāts 2,0 litru turbodzinējs.

Šis no jauna izstrādātais četru cilindru 2,0 litru tiešās iesmidzināšanas turbodzinējs nodrošina augstu reaģētspēju un spēcīgu griezes momenta līkni, ko atbalsta papildu pastiprinājuma funkcija, kas īslaicīgi par 8 % palielina griezes momentu. i30 N ir aprīkots ar priekšpiedziņu un sešpakāpju manuālo transmisiju ar spēcīgākiem pārnesumiem, oglekļa sinhronizatora gredzenu un stingru sajūgu. Šīs uzlabotās iekšējās daļas ir izveidotas, lai tiktu galā ar augstas veiktspējas N modeļa spēcīgāko dzinēja jaudu. Īsie pārslēgšanas gājieni palīdz veikt ātru pārslēgšanu, lai jūs vienmēr saglabātu sajūtu.

2,0 T-GDi (250 ZS) benzīna dzinējs

Maksimālā jauda 254 ZS

Maksimālais griezes moments 353 Nm

2,0 T-GDi (275 ZS) benzīna dzinējs

Maksimālā jauda 279 ZS

Maksimālais griezes moments 353 Nm

N vilces un stabilitātes kontrole

N vilces un stabilitātes kontrole ir izstrādāta uzņēmumā un ir kā labs pārinieks, kas palīdz, kad nepieciešams, bet citādi ir kluss, nekad netraucē jūsu braukšanas priekam un ļaujot jums braukt pat vēl ātrāk. Ja ir vēlēšanās, to var pilnībā atslēgt, lai panāktu maksimālu sacīkšu trases sajūtu.

N pagriezienu izgriešanas diferenciālis

Augsta veiktspēja pagriezienos, lai gūtu maksimālu prieku – i30 N ir īstens pagriezienu viltnieks ar tādām funkcijām kā N pagriezienu izgriešanas diferenciālis (elektroniski vadāms ierobežotas slīdes diferenciālis*). Šis diferenciālis, ko Hyundai īpaši izstrādājis un konstruējis, lai nodrošinātu unikālu izgriešanas sajūtu pat vissmagākajos pagriezienos, saglabā maksimālu prieku un stabilitāti bremzējot un iebraucot un izbraucot no pagriezieniem. Tas ļauj piedziņas riteņiem griezties dažādā ātrumā, piemērojot tiem dažāda lieluma griezes momentus, samazinot riteņu izslīdēšanu un centrbēdzes sānslīdi pagriezienos.

* Pieejams tikai ar aprīkojuma pakotni “Performance”

Aktīvā mainīgā izplūdes sistēma

Uzpumpējiet skaņu. Mainīgās izplūdes vārsts jums ļauj atlasīt dažādus izplūdes skaņas līmeņus – samērā pārveidota normālā režīmā, vairāk iedarbināta sporta režīmā līdz sprakšķošai “pēcsadegšanas” dārdoņai N režīmā ar pievienotiem degvielas sprādzieniem kā rallija automobiļiem, strauji pārslēdzot augstākus pārnesumus.

N smaidu kontroles sistēma

Izbaudiet vairāk smaidu uz vienu kilometru. Nospiežot pogu, N smaidu kontroles sistēma jums piedāvā piecu atšķirīgu braukšanas režīmu izvēli atbilstoši jūsu garastāvoklim: “Eco”, “Normal”, “Sport”, “N” un “N Custom”. Dažādie režīmi maina automobiļa raksturu, pielāgojot dzinēja, amortizatoru, elektroniskās stabilitātes kontroles sistēmas, N izgriešanas sistēmas, dzinēja skaņas, stūres vadības un atbilstības apgriezienu skaitam parametrus.

Starta kontrole

Starta kontroles sistēma jums nodrošina maksimālu vilci iespējami ātrākai palaidei. Tā kontrolē automobili, lai samazinātu riteņa griešanos vai slīdi pie spēcīgas akcelerācijas, sākot kustību no stāvoša stāvokļa, ļaujot palaist automobili kā profesionālam sacīkšu braucējam.

Atbilstība apgriezienu skaitam

Piespiediet stūres pogu, lai izbaudītu ātrāko, vienmērīgāko pārnesumu pārslēgšanu neatkarīgi no tā, vai braucat satiksmē vai pa sarežģītu kalnu ceļu. Atbilstības funkcija apgriezienu skaitam palielina dzinēja apgriezienu skaitu, pārslēdzot zemāku pārnesumu no augstāka pārnesuma, un nodrošina vienmērīgāku un sportiskāku pārnesumu maiņu. Tas palīdz samazināt nodilumu un uzlabo izturību. Šī funkcija savā segmentā ir unikāla.